Dostava i povrat

Dostava naručenih proizvoda

Vitapur vrši dostavu proizvoda preko partnerskih kurirskih službi, u roku od 3 do 5 radnih dana. Većinu pošiljki naši kupci dobiju već sljedećeg randog dana ukoliko je riječ o frekventnim područjima isporuke.
Izuzetak su proizvodi koji se posebno naručuju ili trenutno nisu na zalihama. Rok dostave za takve artikle je uglavnom 30 dana ili prema dogovoru sa kupcem. Ukoliko dostava nije moguća u predviđenom roku o tome ćemo vas obavijestiti i navesti očekivani datum.
Dostava se vrši na adresu koju je kupac ostavio prilikom online narudžbe. Ukoliko u trenutku dostave kupac nije kod kuće sa kurirom se dogovora o novom terminu. Subotom i nedeljom se dostava ne vrši

*Dostava madraca: zbog veličine paketa dostava madraca može trajati do 7 radnih dana.

Cijena dostave

Troškovi dostave za sve narudžbe ispod 199,90 KM su 7,90 KM, a za narudžbe preko 199,90 KM dostava je BESPLATNA. 
*Cijene su sa PDV-om.


U online prodavnici često je aktuelna akcija besplatne dostave i u tom periodu se dostava ne naplaćuje za bilo koji iznos narudžbe, odnosno za bilo koji proizvod. Kako ne biste propustili akciju besplatne dostave, preporučujemo da se prijavite na Vitapur newsletter listu, kako biste dobijali informacije o tekućim akcijama, aktuelnim ponudama, događajima, nagradnim igrama, pa tako i o akciji besplatne dostave.

Kašnjenje dostave / dostupnost proizvoda

Mi uvijek želimo da budemo najbolji i zato naše kupce uvijek stavljamo na prvo mjesto. Ali ponekad, usljed više sile, dogodi se da dostava kasni, o čemu ćemo vas blagovremeno obavijestiti. Ako naručeni proizvod nije dostupan, usljed neslaganja zaliha, zadržavamo pravo da otkažemo dostavu. Ukoliko ste narudžbu već platili, novac će vam biti vraćen. U slučaju da naručeni proizvod uskoro stiže na zalihe, nudimo mogućnost da vam proizvod dostavimo po pristizanju, po istoj cijeni koja je bila aktuelna u trenutku naručivanja.

Proizvodi koji nisu dostupni

U izuzetnim slučajevima može se desiti da nekih proizvoda više nema na zalihama. U tom slučaju, u internet prodavnici www.vitapur.ba ti proizvodi će biti jasno naznačeni. Ako želite da znate kada će proizvod ponovo biti dostupan, pozovite nas na broj 033 975 998 ili nam pišite na [email protected]. Ukoliko proizvod nije dostupan, ne možete ga naručiti online.

Vraćanje proizvoda

Kupac u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da u roku od 14 dana od prijema proizvoda, odustane od kupovine/narudžbe, uz dopis kompaniji, bez navođenja razloga svoje odluke. Obavještenje o odustanku od kupovine, kupac može poslati kompaniji na e-mail [email protected], kojom se potvrđuje da odustaje od kupovine. 

Troškovi vraćanja robe prilikom odustanka od ugovora o kupovini, padaju na teret potrošača/kupca. Trošak vraćanja se obračunava prema važećem cjenovniku kurirske službe koju potrošač/kupac angažuje. Proizvode je potrebno vratiti kompaniji najkasnije u roku od 15 dana od slanja dopisa i/ili obrazca o odustanku od kupovine. 
Kupac nema pravo odustanka od kupovine čiji su predmet proizvodi koji se rade po posebnoj narudžbi i tačnim zahtjevima kupca, odnosno proizvodi koji su prilagođeni ličnim potrebama. Ovakvi proizvodi nisu primjereni za vraćanje, jer su nestandardnih dimenzija i rađeni za određenog kupca. 

Proizvodi se moraju vratiti neoštećeni i u nepromjenjenoj količini. Ukoliko je proizvod oštećen, pokvaren ili se količina smanjila, reklamacija se ne može prihvatiti.

Kod odustanka od kupovine, gde je iskorišten bilo koji promocijski kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Na tekući račun kupca, vraća se isključivo uplaćen novac. Povrat novca se radi najkasnije 14 dana od prijema dopisa o odustajanju od kupovine. Zbog efikasnosti, evidencije i tačnosti vraćanja sredstava, povrat novca se radi isključivo na tekući račun kupca. Vraćanje plaćenog iznosa se ne može raditi gotovinski.

Adresa za vraćanje proizvoda:

Vitapur trgovina Dobrinja
Salke Lagumdžije 11
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Greške na proizvodu

Kada proizvod ima grešku?

  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu;
  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu osnovnu namjenu zbog koje ga kupac kupuje, a da je prodavac pri tom znao za tu grešku, odnosno trebalo bi da zna;
  • kada proizvod nema svojstva i karakteristike koje su bile navedene ili propisane;
  • kada prodavac isporuči proizvod koji ne odgovara opisu koji je naveden za taj proizvod. 

Odgovornost za nedostatke / nesaobraznost proizvoda

Prodavac kupcu mora isporučiti proizvode u skladu sa dogovorom i odgovara za nedostatke na proizvodu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac ostvaruje svoje pravo u slučaju nesaobraznosti proizvoda, ako o tome obavijesti proizvođača u zakonom predviđenom roku.

Kupac koji je pravovremeno obavijestio proizvođača o nesaobraznosti, ima prava zahtjevati da:

  • se otkloni greška na proizvodu
  • nesaobrazan proizvod zamijeni za ispravan proizvod
  • mu se vrati novac

Procedura kod nesaobraznosti proizvoda

Kupac u zakonom predviđenom roku mora obavijestiti prodavca o nedostacima/nesaobraznosti proizvoda, pisanim putem sa svim detaljima i da o trgovcu pošalje nesaobrazne proizvode. Kupac je u obavezi da proizvođaču dozvoli pregled proizvoda koji vraća usljed nesaobraznosti.
Prava potrošača/kupca u situacijama nesaobraznosti proizvoda uređuje Zakon o zaštiti potrošača.

Troškove transporta snosi pošiljalac, ukoliko nije unaprijed dogovoreno drugačije.
Pošiljke sa otkupninom neće biti prihvaćene. 

Molimo da nas o vraćanju proizvoda, unapred obavijestite na: [email protected].